Merhaba

Sayfama hoşgeldiniz. Henüz yeni başladım yazmaya ama görüyorum ki bu keyifli gerçekten. İçerik olarak belirli bir kıstasım yok. Spontane olarak yazıyorum aklıma gelenleri. Amatör ruhla oluşturduğum bu blogu umarım beğenirsiniz.

4 Aralık 2009 Cuma

Diziler - TV Series

Bu aralar Prison Break ve Heroes'a kaptırdım. Biran önce akşam olsa da eve gidip izlesem diyorum. Prison Break'da 3. sezonun başındayım. Panama'da geçen sezon. Sona diye acayip bir hapishane var ve Micheal'la birlikte Mahone, Bellick ve T-bag aynı hapishanede. Lincoln Panama'da ve hapiste değil. Bu sefer roller değişti. Sucre en son yolda düşüp bayılmıştı. C-Note'dan henüz haber yok.

Heroes'da ise 4 .sezondayım. bu hafta 12. bölüm yayınlandı. Aslında dizi iyice karmaşık bir hal aldı. Çok da hoşuma gitmiyor bu durum ama yine de ben bu diziyi seviyorum. T-Bag'in de Samuel olarak diziye katılması ilginç oldu. Yalnız bu Samuel karanlık bir adam. Kendi ağabeyini gözünü kırpmadan öldürmüş. Dizinin kahramanlarını luna park tarzı bir yere çekmeye çalışıyor. Sylar'da gidip geliyor Nathan'la yer değiştirerek. Bir de Matt Parkman'ın kafasında, sürekli oynayıp duruyor Parkman'la. Bakalım neler olacak ileriki bölümlerde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder