Merhaba

Sayfama hoşgeldiniz. Henüz yeni başladım yazmaya ama görüyorum ki bu keyifli gerçekten. İçerik olarak belirli bir kıstasım yok. Spontane olarak yazıyorum aklıma gelenleri. Amatör ruhla oluşturduğum bu blogu umarım beğenirsiniz.

4 Aralık 2009 Cuma

Galatasaray & Fenerbahçe



2ooo yılında UEFA Kupası'nı kazanan efsane kadro.

Dün Fenerbahçe'nin Twente'yi 1-0 yenip liderliği garantilemesinden sonra az önce Galatasaray'ında Panathinaikos'u aynı skorla yenerek liderliği garantilemesi beni çok memnun etti. Gerçekten yıllar içinde takımlarımız bir yerlere gelmişler, bunu görüyoruz. Umarım bu başarılar artarak devam eder ve hem takımlarımız hem de milli takımımız istikrarlı başarılı sonuçlar alırlar. Ayrıca bu iki takımda keşke UEFA Europa League yerine şampiyonlar liginde mücadele etselerdi. Gerçek güçlerini sanırım o zaman görürdük. Bir Galatasaray'lı olarak hem takımımı hem de Fenerbahçe'yi kutluyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder