Merhaba

Sayfama hoşgeldiniz. Henüz yeni başladım yazmaya ama görüyorum ki bu keyifli gerçekten. İçerik olarak belirli bir kıstasım yok. Spontane olarak yazıyorum aklıma gelenleri. Amatör ruhla oluşturduğum bu blogu umarım beğenirsiniz.

23 Aralık 2009 Çarşamba

Gezi Yazıları

Blog siteme fırsat buldukça geçmiş yıllarda seyahat ettiğim ülkelere ait gezi yazılarımı eklemeyi planlıyorum. Umarım fazla üşengeçlik göstermeden seyahat ettiğim yerlere ait yazıları aşama aşama hazırlayabilirim. Bundan sonra yapacağım gezilerime ait yazılarımı gezi sırasında veya gezi dönüşünde hızlı bir şekilde hazırlamayı planlıyorum.

YURTDIŞI GEZİLERİM

2009 Temmuz : KIBRIS (Lefkoşe, Gazi Magosa, Girne)
2009 Temmuz : BELARUS - Minsk
2009 Şubat : TAYLAND (Phuket, Pattaya, Koh Samui)

2008 Ekim : MISIR (Kahire, Sharm-El Sheikh)
2008 Ağustos : Prag, Bratislava, Viyana, Budapeşte
2008 Temmuz : RUSYA (St. Petersburg, Moskova)
2008 Mart : TAYLAND (Bangkok, Pattaya)



Prag - Charles Bridge



Budapeşte - Fisherman's Bastion'dan Tuna Nehri ve Parlemento Binası

2007 Ekim : İTALYA (Roma, Floransa), İSPANYA (Barcelona)

2006 Ekim : RUSYA (St. Petersburg)



St. Petersburg Hermitage Meydanı ve Sarayı

2 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Yorumunu yeni gördüm Orçun. İstersen e-posta adresimi veya telefonumu vereyim, konuşalım. Belarus gidilmese de olur türü ülkelerden benim izlenimlerime göre.

    YanıtlaSil